Monday 25 January 2021

A poem for hope this January. With a nod tae the Bard.


I wrote this at the turn of the year and much to my surprise it came out in Scots, Fife and English. There’s a bit of all of them in me. I thought I would share it on Burns birthday as it’s inspired by him and a love of his poetry since childhood. I hope you enjoy it and if you do, please share it. I plan to recite it tonight at our zoom Burns night. Wish me luck! 




Hope fur 2021

 

The auld year ends.

Nae wi a bang

but whimperin

we lick oor wounds.

 

Oor empty erms

Long tae haud

Ache to coorie

In thegither

 

Kin a vaccine

Fill thon gap?

lost connection

o sare herts and heids.

 

Aye longin

fur spring 

fur hope

Fur awthin growin new.

 

But fur noo

It’s a step

Ain at a time

Restingratefupeacfu.

 

Fur whit’s Hope?

It’s oors tae haud.

We ken guid times 

Are aroond the corner.

 

So here’s a haun

Ma trustit fiere.

We cannae touch

Bit love is in thon smile.

 

Be telt, 2021!

Whitever ye chuck

Oor way

We’re no dun yet.

 

Audrey Birt

Jan 2021

 

No comments:

Post a Comment

The space between here and where?

  I am thinking about how to capture this space between life and death.     But Is it fair to call it that? After all in this space I’ve lau...